Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

POWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty - Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Ujeździe

Ujazd dnia 29.01.2021r.

 

PSU - 1/12/2020

 

POWIADOMIENIE

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Szanowni Państwo

 

W związku z zakończeniem postępowania i dokonaniem wyboru najkorzystniejszych ofert w procedurze prowadzonej na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) w trybie przetargu nieograniczonego na: 

 

Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych

dla Przedszkola Samorządowego w Ujeździe

 

informujemy, że najkorzystniejsze oferty na poszczególne Części zamówienia złożyli:

 

 

1. Część I Pieczywo i wyroby piekarnicze – najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

 

P.P.H.U. „K. Ligocki i Synowie”

97-225 Ujazd

ul. Plac Kościuszki 9

na kwotę: 11863,50 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

2. Część II  Nabiał i przetwory mleczarskie - najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

 

Sklep Spożywczo-Przemysłowy

Wąsowicz Wiesław  Os. Niewiadów 36

97-225 Ujazd

na kwotę: 36352,90 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

3. Część III Artykuły ogólnospożywcze - najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

 

ETQA Sp. Z o.o.

ul. Gazowa 4/6

42-202 Częstochowa

Magazyn Zamiejscowy w Łodzi

ul. J. Szaniawskiego 5

92-617 Łódź

na kwotę: 43931,16 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

4. Część IV Ryby mrożone i ich przetwory - najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

 

P.W. „SER-WIKA” Sp. j. Hurtownia Lodów i Mrożonek  

Kamionka 48

98-260 Burzenin

na kwotę: 9129,00 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

 

5. Część V Świeże warzywa i owoce - najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

 

Sklep Spożywczo-Przemysłowy

Wąsowicz Wiesław  Os. Niewiadów 36

97-225 Ujazd

na kwotę: 33772,00 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

6. Część VI Mięso wieprzowe, wołowe świeże  i produkty mięsno-wędliniarskie

      najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

 

Firma Produkcyjno-Handlowa

„KARCZEWSKI”

Marian Karczewski Łominy 12

97-225 Ujazd 

na kwotę: 31056,00 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

7. Część VII Drób świeży i produkty drobiowe -  najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

 

„JARDRÓB”

Jarosław Bator  Wygoda 4a

97-225 Ujazd

na kwotę: 19677,00 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

 

8. Część VIII Mrożonki - najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

 

AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI  Sp. K.

ul. Częstochowska 147

62-800 Kalisz

na kwotę: 14554,70 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

 

 

 

9. Część IX Przekąski - najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

 

ETQA Sp. Z o.o.

ul. Gazowa 4/6

42-202 Częstochowa

Magazyn Zamiejscowy w Łodzi

ul. J. Szaniawskiego 5

92-617 Łódź

na kwotę: 9618,00 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

10. Część X Jaja – ofertę złożyła firma:

 

Hurtownia Jaj

Lenarcik Józef  Tobiasze 3

97-225 Ujazd

na kwotę: 3290,00 zł.

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

 

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

           ( Nr oferty)

Część

zamówienia

         Cena

       Razem

1.

P.P.H.U. „K. Ligocki i Synowie”

97-225 Ujazd

ul. Plac Kościuszki 9

( Nr 8)

 

Część I

Pieczywo i wyroby piekarnicze

11863,50 zł.

90pkt

2.

Piekarnia Stanisław Maj 

Pl. Wolności 8

97-225 Ujazd

( 4)

Część I

Pieczywo i wyroby piekarnicze

15459,50 zł.

76,04pkt

3.

Sklep Spożywczo-Przemysłowy

Wąsowicz Wiesław

Os. Niewiadów 36

97-225 Ujazd

( Nr 12)

II

Nabiał i przetwory mleczarskie

36352,90 zł.

90 pkt

V

Świeże warzywa i owoce

33772,00 zł.

90pkt

4

ETQA Sp. Z o.o.

ul. Gazowa 4/6

42-202 Częstochowa

Magazyn Zamiejscowy w Łodzi

ul. J. Szaniawskiego 5

92-617 Łódź

( Nr 5)

III

Artykuły ogólnospożywcze

43931,16 zł.

90pkt

IV

Ryby mrożone i ich przetwory

9963,60 zł.

84,97pkt

VIII

Mrożonki

16297,00 zł.

83,58pkt

IX

Przekąski

9618,00 zł.

90pkt

 

5

Konrad Good Food

Janusz Baron 

ul. Burzliwa 3

94-119 Łódź

( Nr 10)

III

Artykuły ogólnospożywcze

45926,64 zł.

77,39pkt

IX

Przekąski

21238,00 zł.

47,17pkt

6

P.W. „SER-WIKA” Sp. j. Hurtownia Lodów i Mrożonek 

Kamionka 48

98-260 Burzenin

( Nr 3)

IV

Ryby mrożone i ich przetwory

9129,00 zł.

90pkt

VIII

Mrożonki

16080,50 zł.

84,31pkt

7

DRIMPOL Sp. Z o.o.

ul. Boya-Żeleńskiego 25a

35-105 Rzeszów

Oddział Łódź

ul. Starorudzka 10/12

93-413 Łódź

( Nr 9)

IV

Ryby mrożone i ich przetwory

9927,90zł.

85,17pkt

VIII

Mrożonki

19966,90zł.

73,73pkt

8

Sklep Spożywczo-Przemysłowy

Małgorzata Wróbel ul. Brzezińska 3

97-212 Budziszewice

( Nr 10)

V

Świeże warzywa i owoce

36917,80 zł.

84,88pkt

9.

Firma Produkcyjno-Handlowa

„KARCZEWSKI”

Marian Karczewski

Łominy 12

97-225 Ujazd

( 1)

VI

Mięso wieprzowe, wołowe świeże  i produkty mięsno-wędliniarskie

31056,00 zł.

90pkt

10.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe

Andrzej Grad

Sklep Mięsno-Wędliniarski

w Niewiadowie 

ul. Długa 103

97-200 Tomaszów Maz.

( 2)

VI

Mięso wieprzowe, wołowe świeże  i produkty mięsno-wędliniarskie

31802,00 zł.

88,59pkt

11.

„JARDRÓB”

Jarosław Bator 

Wygoda 4a

97-225 Ujazd

( 7)

VII

Drób świeży i produkty drobiowe

19677,00 zł.

90pkt

12.

AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI  Sp. K.

ul. Częstochowska 147

62-800 Kalisz

( 6)

VIII

Mrożonki

14554,70 zł.

90pkt

13.

Hurtownia Jaj

Lenarcik Józef 

Tobiasze 3

97-225 Ujazd

( 11)

X

Jaja

3290,00 zł.

90pkt

 

W toku postępowania nie została odrzucona żadna z ofert.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.

 

 

Jednocześnie informujemy, że umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta , z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Prawo Zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu , o którym mowa powyżej, jeżeli zachodzą okoliczności wymienione w art.94 ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

 

 

Równocześnie zawiadamiamy, iż wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiajacy jest zobowiązany na podstawie ustawy Prawo Zamówień publicznych przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust.2 ustawy Prawo Zamówień publicznych.

Odwołanie wnosi się w terminie  i formie, określonych w art.182 oraz art.180 ust.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


 POWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty[PDF; 1.2MB]


Wyświetlony: 9124

Dodany 29.01.2021 11:08:59 przez Patryk Śmiechowicz

Autor dokumentu Patryk Śmiechowicz

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 29.01.2021 11:08:59 przez Patryk Śmiechowicz

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W UJEŹDZIE

                                                                                                                            Ujazd dnia 11.01.2021r.

 

 

 

 

 

Informacja z otwarcia ofert

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

 ,, Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego w Ujeździe”.

 

Zamawiający na podstawie art.86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) przekazuje informację z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 11.01.2021r. o godz. 12:30.

 

1.      Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 180000,00 zł. brutto

      w tym na:

 

-        Część  NR 1  PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE CPV 15.81.00.00-9:  12600,00 zł. brutto

-        Część  NR 2 NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE CPV 15.50.00.00-3: 28800,00 zł. brutto

-        Część  NR 3 ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE CPV 15.00.00.00-8 :   32400,00 zł. brutto

-        Część  NR 4 RYBY MROŻONE I ICH PRZETWORY CPV 15.20.00.00-0 : 7200,00 zł. brutto

-        Część  NR 5 ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE CPV 15.30.00.00-1 : 28800,00 zł. brutto

-        Część NR 6 MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE ŚWIEŻE I PRODUKTY MIĘSNO -  WĘDLINIARSKIE CPV 15.10.00.00-9:  21600,00 zł. brutto

-        Część  NR 7 DRÓB ŚWIEŻY I PRODUKTY DROBIOWE CPV 15.11.2000-6: 14400,00 zł. brutto

-        Część  NR 8 MROŻONKI CPV 15.89.60.00-5: 23400,00 zł. brutto

-        Część  NR 9 PRZEKĄSKI CPV 15.89.44.00-5: 9000,00 zł. brutto

-        Część  NR 10 JAJA CPV 03142400-3 : 1800,00 zł. brutto

 

 Ofertę dotyczącą Części  NR 1  PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE CPV 15.81.00.00-9 złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

 

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

Piekarnia Stanisław Maj

Pl. Wolności 8

97-225 Ujazd

14721,90/15458,00

0,5 h

2.

P.P.H.U. „K. Ligocki i Synowie”

Pl. Kościuszki 9

97-225 Ujazd

10355,00/11844,90

0,5h

 

 Ofertę dotyczącą Części  NR 2 NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE CPV 15.50.00.00-3 złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

Sklep Spożywczo-Przemysłowy

Wąsowicz Wiesław

Os. Niewiadów 36

97-225 Ujazd

34632,80/36364,44

0,5 h

 

 

 

 

 Ofertę dotyczącą Części  NR 3 ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE CPV 15.00.00.00-8 złożyli następujący Wykonawcy

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

ETQA Sp. Z o.o.

Ul. Gazowa 4/6

42-202 Czętochowa

Magazyn Zamiejscowy w Łodzi

Ul. J. Szaniawskiego 5

92-617 Łódź

36643,32/39760,33

0,5 h

2.

Konrad Good Food

Janusz Baron

Ul.Burzliwa 3

94-119 Łódź

43251,33/45922,46

1 h

 

Ofertę dotyczącą Części  NR 4 RYBY MROŻONE I ICH PRZETWORY CPV 15.20.00.00-0 złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

P.W. „SER-WIKA” Sp.j.

Hurtownia Lodów i Mrożonek

Kamionka 48

98-260 Burzenin

8694,00/9129,00

0,5 h

2.

ETQA Sp. Z o.o.

Ul. Gazowa 4/6

42-202 Czętochowa

Magazyn Zamiejscowy w Łodzi

Ul. J. Szaniawskiego 5

92-617 Łódź

9488,10/9963,60

0,5 h

3.

DRIMPOL Sp. Z o.o.

Ul. Boya-Żeleńskiego 25a

35-105 Rzeszów

Oddział Łódź

Ul. Strorudzka 10/12

93-413 Łódź

9453,60/9927,90

0,5 h

 

 Ofertę dotyczącą Części  NR 5 ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE CPV 15.30.00.00-1 złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

Sklep Spożywczo-Przemysłowy

Wąsowicz Wiesław

Os. Niewiadów 36

97-225 Ujazd

31865,75/33770,00

0,5 h

2.

Sklep Spożywczo-Przemysłowy

Małgorzata Wróbel

Ul. Brzezińska 3

97-212 Budziszewice

35152,00/36909,60

0,5 h

 

Ofertę dotyczącą Części NR 6 MIĘSO WIEPRZOWE,WOŁOWE, ŚWIEŻE I PRODUKTY MIĘSNO -  WĘDLINIARSKIE CPV 15.10.00.00-9 złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

Firma Produkcyjno-Handlowa

„KARCZEWSKI”

Marian Karczewski

Łominy 12

97-225 Ujazd

29572,50/31051,13

0,5 h

2.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe

Andrzej Grad

Sklep Mięsno-Wędliniarski w Niewiadowie

Ul. Długa 103

97-200 Tomaszów Maz.

30289,34/31802,00

0,5 h

 

Ofertę  dotyczącą Części  NR 7 DRÓB ŚWIEŻY I PRODUKTY DROBIOWE CPV 15.11.2000-6 złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

„JARDRÓB”

Jarosław Bator

Wygoda 4a

97-225 Ujazd

18740,00/19677,00

0,5 h

 

 

Ofertę dotyczącą Części  NR 8 MROŻONKI CPV 15.89.60.00-5 złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

P.W. „SER-WIKA”

Hurtownia Lodów i Mrożonek

Kamionka 48

98-260 Burzenin

15310,00/16080,50

0,5 h

2.

ETQA Sp. z o.o.

Ul. Gazowa 4/6

42-202 Częstochowa

Magazyn Zamiejscowy w Łodzi

Ul. J. Szaniawskiego 5

92-617 Łódź

15518,40/16293,20

0,5 h

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI  Sp.K.

Ul. Częstochowska 147

62-800 Kalisz

13858,70/14554,70

0,5 h

4.

DRIMPOL Sp.z o.o.

Ul. Boya-Żeleńskiego 25a

35-105 Rzeszów

Oddział Łódźul. Strorudzka 10/12

93-418 Łódź

19013,10/19968,90

0,5 h

 

 

 

Ofertę dotyczącą Części  NR 9 PRZEKĄSKI CPV 15.89.44.00-5 złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

ETQA sp. Z o.o.

Ul. Gazowa 4/6

42-202 Częstochowa

Magazyn Zamiejscowy w Łodzi

Ul. J. Szaniawskiego 5

92-617 Łódź

9173,85/9565,50

0,5 h

2.

Konrad Good Food

Janusz Baron

UL. Burzliwa 3

94-119 Łódź

20233,50/21245,18

1 h

 

 Ofertę dotyczącą Części  NR 10 JAJA CPV 03142400-3 złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy

Cena

Netto/brutto

Czas rozpatrzenia reklamacji

1.

Hurtownia Jaj

Lenarcik Józef

Tobiasze 3

97-225 Ujazd

3150,00/3307,50

0,5 h

 

 

Zamawiający

                                              

 

 SKAN [PDF, 1.1MB]

 


Wyświetlony: 9179

Dodany 11.01.2021 16:33:42 przez Patryk Śmiechowicz

Autor dokumentu Patryk Śmiechowicz

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 11.01.2021 16:33:42 przez Patryk Śmiechowicz

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W UJEŹDZIE




Ogłoszenie nr 769734-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Przedszkole Samorządowe w Ujeździe: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W UJEŹDZIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe w Ujeździe, krajowy numer identyfikacyjny 59002060000000, ul. Przedszkolna  5 97-225  Ujazd, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 192 165, , e-mail przedszkoleujazd@o2.pl, , faks 447 192 165.
Adres strony internetowej (URL): www.psu.ujazd.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.psu.ujazd.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.psu.ujazd.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
inny sposób: pisemnie, poczta lub za pośrednictwem kuriera na adres: Przedszkole Samorządowe w Ujeździe 97-225 Ujazd ul. Przedszkolna 5
Adres:
97-225 Ujazd ulica Przedszkolna 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Ujeździe w roku 2021r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Ujeździe Dotyczy: Część I pieczywo i wyroby piekarnicze Dostawa pieczywa i pozostałych produktów z oferty, odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. od 6:30 do 7:30. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Pieczywo powinno być świeże, nie gumiaste miękkie chrupiące. Część II nabiał i przetwory mleczarskie Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku od 6.30 do godz. 7:30. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Produkty powinny posiadać cechy: świeżość, po otwarciu dobry smak, sery niezbrylone , jogurty gęste . Część III artykuły ogólnospożywcze Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:30 do godz. 10:00. lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Produkty - po otwarciu świeży zapach, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji, makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor Część IV ryby mrożone i ich przetwory Dostawa mrożonek i ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:30 do 10:00. lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Artykuły mrożone świeże, odpowiednio całe , po rozmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP. Część V świeże warzywa i owoce Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:30 do 7:30 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny. Część VI mięso wieprzowe, wołowe świeże i produkty mięsno – wędliniarskie Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia lub wg zamówienia złożonego drogą mailową, w godz. od 6:30 do 7:30. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw. Część VII drób świeży i produkty drobiowe Dostawa drobiu odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową, w godz. od 6:30 do 7:30. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. Część VIII mrożonki Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego w godz. od 6:30 do 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Artykuły świeże, odpowiednio całe , po rozmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP. Część IX przekąski Dostawa przekąsek odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową w godz. od 6:30 do 10:00. Produkty - zapach świeży po otwarciu, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji Część X jaja Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową w godz. od 6:30 do 10:00. Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15810000-9
15500000-3
15000000-8
15200000-0
15300000-1
15100000-9
15112000-6
15896000-5
15894400-5
03142400-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na zasadach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:1Nazwa:Pieczywo i wyroby piekarnicze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i pozostałych produktów z oferty, odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 7:00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Pieczywo powinno być świeże, nie gumiaste miękkie chrupiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:2Nazwa:NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku do godz. 7:30. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Produkty powinny posiadać cechy: świeżość, po otwarciu dobry smak, sery nie zbrylone , jogurty gęste .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:3Nazwa:ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:00 do godz. 10:00. lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Produkty - po otwarciu świeży zapach, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji, makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:4Nazwa:RYBY MROŻONE I ICH PRZETWORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek i ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:00 do 10:00. lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Artykuły mrożone świeże, odpowiednio całe , po rozmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:5Nazwa:ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:00 do 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:6Nazwa:MIĘSO WIEPRZOWE,WOŁOWEŚWIEŻE I PRODUKTY MIĘSNO - WĘDLINIARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia lub wg zamówienia złożonego drogą mailową, w godz. od 6:00 do 7:30. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:7Nazwa:DRÓB ŚWIEŻY I PRODUKTY DROBIOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobiu odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową, w godz. od 6:00 do 7:30. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:8Nazwa:MROŻONKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego w godz. od 6:00 do 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Artykuły świeże, odpowiednio całe , po rozmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15896000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:9Nazwa:PRZEKĄSKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa przekąsek odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową w godz. od 6:00 do 10:00. Produkty - zapach świeży po otwarciu, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894400-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:10Nazwa:JAJA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową w godz. od 6:00 do 10:00. Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z treścią załącznika nr 2 lub załączników nr 2 na towar właściwy)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:



Wyświetlony: 12727

Dodany 30.12.2020 14:26:56 przez Patryk Śmiechowicz

Autor dokumentu Patryk Śmiechowicz

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 04.01.2021 08:35:02 przez Patryk Śmiechowicz

Historia zmian [3]

Zadaj pytanie Drukuj

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU - Numer 769734-N-2020

Ogłoszenie nr 540561673-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.
Ujazd:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 769734-N-2020
Data: 30/12/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Przedszkole Samorządowe w Ujeździe, Krajowy numer identyfikacyjny 59002060000000, ul. Przedszkolna  5, 97-225  Ujazd, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 192 165, e-mail przedszkoleujazd@o2.pl, faks 447 192 165.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Ujeździe w roku 2021r.
W ogłoszeniu powinno być: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W UJEŹDZIE

Wyświetlony: 9200

Dodany 30.12.2020 15:45:39 przez Patryk Śmiechowicz

Autor dokumentu Patryk Śmiechowicz

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 30.12.2020 15:45:39 przez Patryk Śmiechowicz

Historia zmian [0]

Najnowsze

30.04.2024 14:29

Sprawozdanie finansowe za 2023 rok

Czytaj dalej...

30.04.2024 14:29

Sprawozdanie finansowe za 2022 rok

Czytaj dalej...

08.12.2023 14:44

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Czytaj dalej...

08.12.2023 14:43

Deklaracja dostępności

Czytaj dalej...

31.05.2022 14:08

Sprawozdanie finansowe za 2021 rok

Czytaj dalej...

24.01.2022 14:12

Rekrutacja dzieci do Przedszkola Samorządowego w Ujeździe na rok szkolny 2022/2023

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Sylwia Jaworska Zadaj pytanie

Tel: 447192123 wew. 25

Fax:


Angelika Podolczak Zadaj pytanie

Tel: 44 7192111

Fax: